نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

محیا گلی

نامه ای به تو....8

1390/12/20 16:16
نویسنده : sara
420 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی در مورد تولدتت با خودم چی فکر میکنم. میگم....

من و بابا که فروردینی هستیم. من 20 و بابا 16 ام

مهدی و میلاد هم که خردادی هستند. مهدی 25 و میلاد 30 ام

شما کی میخوای بیای؟؟؟ میگم اردیبهشت بیا که همه مون بهاری باشیم هاااااااااااااااا نظرت چیه؟؟؟

جوجوی من فدات شم.

به قول این خواننده که میگه.            هی تو عشق منیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هی تو عمره منیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه مامان کیمیا
20 اسفند 90 16:51
اخییییییییییییییی چقدر قشنگ...بهتون تبریک میگم که 2 تا گل رو به این خوبی پذیرفتید.....ازتون خواهش میکنم مثل بچه های خودتون بدونیدشون ..چون من هم مامان نداشتم میدونم چه احساسی دارند....کار خیلی سختی انجام میدید ولی خدا پسندانه و قشنگ
ایشالا خدا مرسانا خانم هم زودی مهمونتون کنه.....


مرسی عزیز دلم
نسترن
21 اسفند 90 9:35
زمینتون مبارک باشه مهم اینه که ادم یک خونه داشته باشه که توش ارامش باشه مهم نیست توی شهر باشه یا روستا

همه مردا همینطور هستند فکر میکنن فقط فکر خودشون درسته از این بابت اصلا غصه نخور


اون که آره نسترن جون ممنونم خداروشکر که سقفی باشه مال خودت
مامان عسل و آریا
21 اسفند 90 13:23
گلم من هم پست های این وبت را خوندم هم پستهای وبت برای آقا مهدی و آقا میلاد.فقط میخوام یک چیز بهت بگم:
دوستت دارم


مرسی عزیزم من هم همین طور
مامان نفس طلایی
22 اسفند 90 16:49
چه جالب من و شوشوم هم فروردینی هستیم


ای چه خوب.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد