نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

محیا گلی

نامه ای به تو....9

1390/12/21 13:03
نویسنده : sara
449 بازدید
اشتراک گذاری

کمی میخوام ازت فاصله بگیرم.

امروز مطمئن شدم که بابایی میخواد تو باشی اما الان اصلان موقع خوبی برای اومدنت نیست. البته هر وقت خدای مهربون تو رو به ما هدیه بده سپاس گذار شیم. میدونی امروز سر صبحونه نمیدونم چه طوری شد که حرف تو اومد وسط بعد بابا گفت: تا این دوتا بزرگ نشدن بچه نمیخوام منم گفتم من سنم بالا میره و مشکلاتی برام به وجود میاد. بعدش هم اینا که بزرگ بشن باز دوباره من باید بچه داری رو شروع کنم. پس بزار همه شون با هم بزرگ شن. بابا گفت حق با تو ی اما الان اگه یکی دیگه بیاد باسر میخوریم زمین. الان تو خرج خودمون موندیم. منم گفتم منظورم همین الان که نیست برای اواخر ساله دیگه که خونمون رو ساختیم و از مستاجری در اومدیم. سرش رو انداخت پایین و هیچی نگفت: منم بحث رو عوض کردم. و در مورد عید حرف زدم. میدونم اگه عزیز دخالت بیمورد نکنه ایشالله سال دیگه موقعیت های بهتری برای اومدنت به وجود نمیاد. آخه مثل بیبی چک یه سره منو چک میکنه که مبادا حامله باشم. میدونم نگران داداشاته اما باید کمی هم انصاف داشته باشه و فقط به خودش فکر نکنه. از خدا میخوام عشق این دو تا بچه رو انقدر تو دلم زیاد کنه که تا موقعی که تو میایی هیچ فاصله ای بین شما ها تو قلبم نباشه. یه روز با خودم فکر میکردم و میگفتم خدا این دوتا بچه رو تو زندگیم قرار داده تا بهونه ای باشن برای خوشبختی دنیا و آخرتم. البته اگه خوب و مهربون باشم اگه خدایی ناکرده حسود و یا بد جنس باشم که (خدایی ناکرده هم نیستم.) میتونم جهنم رو هم تو دنیا و هم آخرت دعوت کنم. من همیشه توکلم به خدا بوده و هست. به خاطر همین من و از بزرگترین و بدرین لحظات نجاتم داده. من عاشقشم و شکرش میکنم. و میدونم وقتی صدای قلبت رو تو دلم میشنوم که قلبم مثل یک مادر واقعی برای این فرشته های کوچولو بتپه در ضمن اینجا پر از خاله های مهربونیه که حاظرند تو تربیت و نگهداری داداشات کمکم کنن.

صحبتی با مخاطب های مهربونم. اگه حاظرید منو تو نگهداری و بهترین تربیت این دو تا کودک کمک کنید ادرس هاتون رو بدید تا هر موقع گیر کردم باهاتون مشورت کنم. میدونم شما هم در این نیت پاک من سهیم می شید. من خودم مادر نداشتم. میدونم بیمادری چه حسیه. مخصوصا اینکه نزاشتن ادامه تحصیل بدم. و به ارزو هام برسم. اما من میخوام این بچه ها به بهترین تحصیلات عالیه برسن. و در زندگیشون موفق باشن. به امید خدا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

نسترن
21 اسفند 90 13:39
ساراجون واقعا خوش به حالت که قلب به این بزرگی داری و من مطمین هستم به بهترین نحو تربیتشون میکنی و بعد در اینده ببین چقدر با نیکی ازت یاد بشه و بشه یک الگو قشنگ واسه همه


مرسی
نایسل
21 اسفند 90 13:55
عزیززز دلم م ایشالا
راستی شوشوم اومده بود مغاره شما میگفت پای نی نی وبلاگ بودی


نایسل
21 اسفند 90 14:00
بوس عزیزممم
ایشالا نی نی دار میشی مامان میشییی
وای فکر کن


حلا خودت نمیای شوشو رو میفرستی ها بلا خیلی مشتاق دیدارتم الی جووووووووون
نایسل
21 اسفند 90 14:06
نه بابا خودش اومده /اخه من بهش گفته بودم میگه کارت شار خریده کت چرم تنش بوده مشکی با دستمال گردن
نایسل
21 اسفند 90 14:06
بچم یکم یه نیمه سوسوله
نایسل
21 اسفند 90 14:07
میام گلم اخه هنوز از اون ورا رد نشدم جالب اینجاست سر کوچه پسر عموم میشینی سوروش اینااا
نایسل
21 اسفند 90 14:08
نه نی نی نمیخواممممم هنوز زوده بعدشم من کاری نکردم که میدونم نی نی نیستت
نایسل
21 اسفند 90 14:09
این یکی خودم که نمیاد چون خونه مامانم و خواهرم هست جای دیگه نمیره یکی میشناسم تلش رو بت میدم ببین میاد برات فقط گرون میگیره هاا 15 این حدودا
نایسل
21 اسفند 90 14:25
دیگه نمیدونم چجوریه حواست بش باشه بالا سرش واستا طلا ملا داری حواست باشه دیگه
نایسل
21 اسفند 90 14:25
قربونت
نایسل
21 اسفند 90 14:30
خلاصه مراقب باش چیزی میزی گم نشه من نمیشناسش کاملا
نایسل
21 اسفند 90 14:31
عزیزم من باید برم باز میامم کار دارم
تو تا کی هستی؟


تا 3
نایسل
21 اسفند 90 14:32
من این آهنگو قبلا شنیده بودم دوسش د ارمم من اهنگ خوذمو خیلی دوست دارم وای اصلا سیر نمیشم
نایسل
21 اسفند 90 14:52
نمیدونم
بایدببینی خوشدشون چی دوست دارن
اونی که دوست دارن براشون بخر اخی خوج به حالت
بچه های خوشگلی داری


مرسی
نایسل
22 اسفند 90 11:14
خرید مریید کردی برای بچه هات ؟ راستی بی رمزش کردم
مامان نفس طلایی
22 اسفند 90 16:48
من مطمئنم مامان خیلی خوبی هستی [

ممنونم عزیزم. امیدوارم همین طور باشه
الهه
22 اسفند 90 21:33
جواب ما رو كه ندادي ولي من هميشه ميام بهت سر ميزنم.


عزیز دلم شما آدرس وبت رو ندادی تا هم بلینکمت و هم از مطالبت استفاده کنم
مامان ماهان نفسی
22 اسفند 90 23:48
عزیزم خدا همیشه نگهدارت باشه ابجی پس چرا منو لینک نکردیwww.3218910.niniweblog.com


چشم میلینکمتون
راحله
26 اسفند 90 7:12
عزیزم چه مادر ماهی هستی...چه قلب بزرگی داری...افرین به تو...امیدوارم به هرچی میخوای برسی و بزودی هم یه نینی ناز مهمون دل مهربونت بشه
سارا و احمد
31 خرداد 91 12:40
دارم آرشیوتو میخونم خانومی . چقدر خوبه که افرادی مث تو هستن تا بگن هنوز عاطفه نمیرده واسه کار خیری که میکنی واست از خدای مهربون یه فرزند صالح و زیبا ارزو مندم خانومی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد