نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

محیا گلی

نامه ای به تو....13

1390/12/24 19:47
نویسنده : sara
432 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بنا به دلایلی نتم جمع میشه و معلوم نیست کی و چه وقت برای آپ کردن بیام و شاید هم نیام. اما این وب هست تاروزی که بیایی و درد و دل های مامان رو بخونی. تا جایی که بتونم میام چون دلم برات تنگ میشه عشقم. وقتی احساس میکنم هستی. دنیا رو بیشتر دوست دارم. حتی خیالت هم برام قشنگه.  زیاد منتظرم نزار  دوست دارم. مرسانای خیالی منگریهگریهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

نایسل
24 اسفند 90 19:53
عزیززز دلم دوباره برات سیستم میخره
بزار یکم وضعش خوب شه
تازه یه عامله کافی نت توی نیشابور هستتتت
غصه چی و خوردی


تنهایی الی تنهایی......................
نایسل
24 اسفند 90 19:57
عزیزز دلم درست میشه
به خدا توکل کن
از کار معصومه خانوم راضی بودی؟


آره تا 12 بود 10 تومن
نایسل
24 اسفند 90 19:57
چند بهش دادی؟
........................
24 اسفند 90 20:03
سلام.اگه اشتباه نکنم شما دوتا بچه از شوهرتون دارین؟
من هم زیر دست به اصطلاح نامادری بزرگ شدم.تو رو خدا به جون همین نی نی نیامده مواظبشون باش.محبت محبت محبت.چیزی که من و داداشم اصلا از نامادریمون ندیدیم.فقط به بچه های خودش محبت داشت.و حالا دلم میخواد بیای و زندگی ما دوتا رو با زندگی 3 تا بچه اوم مقایسه کنی.اونوقتا ما تو جهنم بودیم و اونا تو بهشت.حالا بر عکس شده.نه خوشحال نیستم.شبا با غصه و گریه میخوابم که زندگی خواهر و برادرهام اینجوریه.ولی از چشم نامادریم میبینم.اون زندگی بچه هاش رو سوزوند.
ایشالله که شما هیچ وقت نامادری نباشید.به خاطر مرسانا هم که شده.


ممنونم عزیزم مرسی که منو بیشتر روشن کردی . منم نامادری داشتم و میفهمم که چی میگی فقط برام دعا کن عزیزم دعا یادت نره
نایسل
24 اسفند 90 20:17
نه هنوز دارم میرم کم کم
علی بیاد میرم


مواظب خودت باش. ونترس الکی
بابای ملیسا
24 اسفند 90 21:03
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .
مسافران آسمانی
25 اسفند 90 9:54
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد...
سال خوبی داشته باشین و انشاالله امسال با خبر نی نی دار شدنتون برگردین...


مرسی
نایسل
25 اسفند 90 10:16
سلام
من اوممدم خواب بودم


نترکیدی یه وقت؟
نایسل
25 اسفند 90 11:08
نمیدونم چچرا سقط شد یه داروهای تقویت رحم هست
اونا و برای عفونت گرفتم


آخی برای دفعه بعد بیشتر مواظب باش
نایسل
25 اسفند 90 11:09
نایسل
یعنی نایس ال
یعنی الی که نایسه نازه
یعنی الناز
خودم کشفش کردم سر قفلی اش مال خودمه


یکی از دوستام گفت یه اسم جدید دختر بهم معرفی کن منم گفتم نایسل گفت چه اسم قشنگی مخ شوشو رو میزنم همین اسم و بزاریم. فقط معنیش چی میشه؟








نایسل
25 اسفند 90 11:23
بابا اسم نیست من خودم اینو اختراع کردم
نایسل
25 اسفند 90 11:24
بهش بگو نزاره همون الناز بزاره
آخه آیسل داریم اما نایسل نداریم


باشه بهش میگم
نایسل
25 اسفند 90 11:26
من از خودم اینو در اوردم
میگم که میشه الناز
بگو الناز بزاره که معنی داره
الناز یعنی دختری که در ایل سرآمد نازی است
وخیلی زیباست یه اسم ترکیه
آیسل داریم بر وزن نایسل
باز اون معنی داره


حالا چی اسم خودش رو هی تبلیغ میکنه هاااااااااااا 5 تا اسم مد نظرشه که گفته الیسا صوفیا رزیتا ماریا این آخری رو هم که دوست داره بذار خوش باشه بچه
نایسل
25 اسفند 90 11:28
خوب من بیشتر میرم خونه مامانم یا خواهرم یام که تو خونه ام علی میاد دنبالم با اون میرم بیرون معمولا خیلی بیرون نمیرم
نایسل
25 اسفند 90 11:28
بگو بره سایت esm.ir توش پره اسمه



پدر همه سایت هارو در آورده. میگه یه اسم باشه که هیشکی تا حالا نذاشته باشه
نایسل
25 اسفند 90 11:28



X
ما مخلسیم الیییییییییییییییییییییی


خودت اسم دخت رو پسر چی دوست داری
نایسل
25 اسفند 90 11:47
نمیدونم
خب معنی نداره

بزاره خب به من چه

من دختر آیتک دوست دارم پسر آریو


بزار الان بهش اس میزنم. اما ایسبک قشنگ تر نیس؟
نایسل
25 اسفند 90 11:47
آیتک هم اسم تکی هستش
یا طراوت
بین اینا موندم


نمیدونم من مرسانا محیا مهنا مهیار سهند سپنتا رو دوست دارم. مجردیام دوست داشتم دوقلو داشته باشم شقایق و کورش که جاریم لطف کرده مغز من و خونده البته هنوز کورش نیومده
نایسل
25 اسفند 90 11:54
نایسل
25 اسفند 90 11:55
نمیدونم دیگه

سایه طراوت ترنم پروا
اینا اسم هستن دیگه کم هم هستن


بابا خوش سلیقه قشنگن من اسم ایرانی دوست ندارم خارجکی نازه دختر خالم ماری انقدر نازه موهاشم مثل خارجی هاست
نایسل
25 اسفند 90 12:10
نه عزیزمم
بوس بوس



خدا نگهدار منتظرتم بیایی اینجا دیگه من نت ندارم هاااااااااا
نایسل
25 اسفند 90 12:11
اره من اسم ایرانی دوس دارم
خصوصا آریو
اسم پسر خوشملمو میزارم آریو


اریو نشنیدم اما اریا یا آریان شنیدم.آریا مهر هم شنیدم
نایسل
25 اسفند 90 13:23
مرسی
نوشين
26 اسفند 90 20:38
سلام سارا جون نميدونم چه جوري بگم كه چقدر واست خوشحالم ... خدا رو شكر


مرسی عزیزم
مامان رادین
29 اسفند 90 0:07
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری
آغاز روزهایی باشد که آرزو داری
نوروز مبارک


مرسی گلم
sshi
30 آذر 91 14:58
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد