نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

محیا گلی

تبریک سال جدید

1390/12/26 9:40
نویسنده : sara
384 بازدید
اشتراک گذاری

                                                   آخرین پست 90

میخوام به خودم و خودت تبریک بگم. البته هم سال جدید رو و هم................................ هورا

نمیگم!!!!!!!!!!!!!! جوجو ی من.زبانزبان

باشه میگم.

نمیدونم از دعای خیر خاله ها بود یا عشقی که بهت دارم.

بابایی دیروز گفت: سارا جون اگه به خودم باشه همین بچه ها بس هستند منو اما تو یه دختر جوونی که با هزار امید و آرزو با من ازدواج کردی. و من دوست ندارم حق مادر شدن رو ازت بگیرم. این حق توی . اگه قول بدی مثل الان که پشتم بودی تا اخر همین طوری مهربون و دوست داشتنی باشی. منم بهت قول میدم. غیر از خدا نذارم هیچ کس این حق رو ازت بگیره. فقط قول بده هیچ وقت تنهام نذاری و همیشه پشتم باشی. منم بهش قول دادممژه

قول دادم. برای بچه ها یه مادر باشم. یه مادر واقعی: قول دادم همیشه پشتش باشم. قول دادم هیچ فرقی بین شما و داداشات نذارم. و اونم قول داد اواخر سال دیگه برنامه ی اومدنت رو محیا کنیم. گفت: اگه خدا بخواد. تا آخر تابستان کارهای خونه تموم میشه. و شما از مهر برو دنبال آزمایشات. بقیه اش رو هم میسپاریم به خالقش.بغل

خیلی خوشحالم فندوق من عشق من مرسانای منماچهورا

 

راستی از سر ذوق زدگی یادم رفت سال جدید رو تبریک بگم.

                                                   نوروز 91 مبارک

امیدوارم امسال پر باشه از خبرهای شاد و خوش بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نایسل
26 اسفند 90 10:40
خیلی خیلی برات خوش حالم
قدر همسرتو بدون
بهش خیلی محبت کن خیلیی
همسر خوبی داری اهل زن و زندگی و ...
پس تو هم قدر بدون
قدر بچه ها تو بدون



مرسی عزیزم حتما
مامان دخملی
26 اسفند 90 12:07
خدا رو شکر عزیزم امیدوارم همیشه خوشحال باشی سال خوبی داشته باشین به ما هم سر بزن
الهه
26 اسفند 90 22:30
خدا رو شكر خيلي خوشحالم واست.ادرسم اينهwww.khaste.niniweblog.com
مامان حلما
27 اسفند 90 8:29
سلام سارا جون . خیلی برات خوشحالم . امیدوارم بزودی و در سال جدید مرسانای ناز را در آغوش بگیری .من و حلما بهترینها را برات آرزومیکنیم. لینکت کردم .


ممنونم عزیزم
نایسل
27 اسفند 90 10:41
تو هم سال خوبی داشته باشی

ببین مامانم همیشه میگه محبت دل همه رو نرم میکنه منتها اگه بی دریغ باشه و از ته دل

راستم میگه چون منو خواهرم امتحان کردیم
جواب داده
توهم داری انجام میدی میبینی اثراتشو
خیلی خیلی خوشحالم ایشالا سال دیگه نی نی دارم میشی


مرسی عزیزم انشائ الله شما هم شاد و خوشبخت باشی و سال دیگه صدای قلب نی نی رو درون دلت بشنوی و ذوق کنی
آسمونی ها
27 اسفند 90 12:47
سلام سارای عزیزم سال نو مبارک البته جلو جلو امیدارم سال 91 بهترین ها برات رقم بخوره و به آرزوهات برسی. دوستت دارم همیشه موفق باشی
نایسل
28 اسفند 90 10:42
با موزیلا اونجوریه با اکسپلورر فرق داره


نمیدونم دقیقا فقط فونتش ریزبود
الهه
28 اسفند 90 22:08
جواب همه رو ميدي جز من


چی بگم عزیز دلم
محيا كوچولو
28 اسفند 90 23:13
سلام خاله از آشنايي تون خوشحالم
ايشالله سال 91 براتون با خوشحالي داشتن ني ني همراه باشه


مرسی محیا خوشگل من
محيا كوچولو
28 اسفند 90 23:14
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!
نسترن
17 فروردین 91 15:34
خوشحالم که شوهرت هم به حقت پی برد من مطمینم تو اینقدر مهربونی که حتی به دوتا پسر هم بیشتر از بچه خودت توجه نکنی کمتر نمیکنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد