نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

محیا گلی

نامه ای به تو....14

1390/12/29 9:11
نویسنده : sara
437 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم دکتر برای شونم و یه مشکل کوچیک دیگه ای که داشتم. وقتی خواست برام دارو بنویسه چند بار پرسید خانم احیانا باردار نیستید و من گفتم نه فکر نمیکنم. اما مطمئن هم نیستم. بهم گفت: حتما قبل از مصرف دارو هات تست بزن. منم یه تست گرفتم. و به خونه اومدم. تو راه با خودم فکر میکردم اگه مثبت باشه چی نمیدونستم باید شاد باشم یا نه آخه جوجو ی من نمیخوام بدون برنامه بیایی. تو دلم همیشه یه ترسی هست. البته همه چیز دست خداست اما... وقتی بچه های معصوم سندرم داون و یا بچه های دیگه های که بیگناه روی تخت های بیمارستان و یا تحت مراقبت های ویژه و یا ویلچر میبینم. داغون میشم. خدا نکنه هیچ بچه ای مشکل داشته باشه. میخوام این شب عیدی برای همه دعا کنیم همه ی کسانی که محتاج دعا هستند دعا کنیم. هم ما بزرگ تر هااااا و هم اون کوچولو هایی که پا به زمین گذاشتند و هم اون نی نی هایی که تو دل مامانی هاشون هستند. و هم بچه هایی که مثل مرسانای من امید زندگی هستند. از خدا بخواهیم. که فرزندانی سالم و صالح عطا بفرما.

خدایا هیچ مادر و پدری در آرزوی فرزند مگذار و هیچ فرزندی را از مادر و پدرش جدا مساز

                                          آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نایسل
29 اسفند 90 11:38
مهسا مامان مرسانا
29 اسفند 90 13:42
عزیزم ان شاالله سال خوبی در چیش رو داشته باشی.....و تا سال آینده خدا یه مرسانای ناز و/اروم مثل مرسانای من بهت بده....


انشا الله
نایسل
29 اسفند 90 13:52
الان اومدم داشتم هقت سینمو میچیدم
نایسل
29 اسفند 90 13:52
اما نه ماهی خریدم نه سبزه نه سمنو نه سنجد فقط سیب و سرکه و سماقش جور شد با اینه شمعدون و قران
نایسل
29 اسفند 90 13:58
خدایا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر....
 پس برایت ارزومندم که :
 زندگیت به بهترینها تغییر کند و آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ... 
آغاز آن روزی باشد که آرزو داری!
 .
 عید پیشاپیش مبارک.

نایسل
29 اسفند 90 15:01
هیچی بیخبر
مامان دخملی
29 اسفند 90 15:22
عزیزم ان شالله سال خوبی داشته باشی مرسی امیدوارم تو هم به آرزوت برسی من لینکت کردم با اجازه
ناهید
29 اسفند 90 18:34
سارا جون منم انقد دلم میخواد مامان شم اما حیف هنوز خیلی بچم!
مامان تنها
29 اسفند 90 19:36
سلام عزیزم از خدای مهربون میخوام تواین ساله جدید به همه اونایی که در انتظار داشتن نی نی هستن خدا بهشون نی نی بده وبه من شما هم همینطور فدات شم.عیدتونم مبارک:


مرسی گلم امیدوارم شما هم دیگه مامان تنها نباشی و نی نی عزیزت رو آغوش بگیری راستی یه وب بزن
نایسل
29 اسفند 90 19:38
کجاست جاش؟ اسم آرایشگرت چیه؟
نسترن
17 فروردین 91 15:36
انشالله که یک نی نی ناز وسالم خدا بهت میده عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد