نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

محیا گلی

اولین ساعات عید مبارک بادت

1391/1/1 9:57
نویسنده : sara
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من اومدم تا اولین ساعات عید رو بهت تبریک بگم.

 البته حقیقتش من نیومدم خودت من و کشوندی اینجا.

  عزیز دلم این سال جدید که امیدوارم. تو درش شکل بگیری.

   بهت مبارک باشه. قول بده بیشتر از این من و منتظر نذاری گلم.

    تا انشاالله سال دیگه همین وقت حست کنم.

 

                                                             عشق من دوست دارم.

سال پر برکت 91 برهمه مبارک و فرخنده باشه.

مرسانا / محیا / مهیار/ و یا......... دوست دارم.عزیز دلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
1 فروردین 91 13:04
قربونت برم فدات شم
مامان مانی جون
1 فروردین 91 14:12
elahi sal khobi dashte bashi va be arezoot ham beresi
پويا
2 فروردین 91 16:32
سلام دوست من
از اينكه بهم سرزدي ممنونم
پيشاپيش تولدت مبارك
سعي مي كنم واسه تولدت بيام


مرسی عزیزم
خاله ی امیرعلی
2 فروردین 91 21:16
سلام گلم خوبی؟عیدت مبارک من خاله ی امیرعلی اسمم الهه 21سالم هس و بابت اومدن به وبلاگمون تشکر میکنم دست دارم باهاتون بیشتر آشنا شم تقریبا پستاتون رو خوندم ولی از نامه ی ششم نتونستم قبلش رو هم بخونم تو آرشیو مطالب هم سال 90 رو میزنم تا نامه ی ششم میاره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد