نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

محیا گلی

نامه ای به تو....15

1391/1/3 20:17
نویسنده : sara
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم. دلم خیلی گرفته مامانی

دلم میخواد همین جا هق هق شروع کنم به اشک ریختن.

باز دیشب با بابایی بحثم شد. آخه داره من و فدای آینده میکنه. کدوم اینده؟ نمیدونم!!! میگه بهترین ها رو فدات میکنم.

یکی نیست بگه آخه کی؟ کی؟ وقتی مردم؟؟؟؟؟؟سوال

سه روز از عید میگذره و ما هنوز یه عید دیدنی نرفتیم. اوضاع اون خونه رو اگه ببینی؟ انگار نه انگار تو اون خونه آدم زندگی میکنه. انقدر که شلوغ و بهم ریخته کردن بچه هااااا

دارم دیونه میشم. باور کن.

مثلا عروس نو هستم مثلا تازه عقد کردیم.

نمیخوام این حرف و بزنم چون من بدون بابا میمیرم. اما دیشب گفتم بیا از هم جداشیمگریه

آخه تا حرفی میزنم میگه نمیتونم با این اخلاقت بسازم.

شاید این کار رو بکنمگریه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آسمونی ها
3 فروردین 91 20:55
سلام سارا جونی خوبی عزیزم؟ زندگی پستی و بلندی داره عزیزدلم صبر کن درست میشه به جای پاک کردن صورت مسئله (طلاق) دنبال راه حل باش گلم مطمئن باش درست میشه. توی همه زندگی ها اختلاف سلیقه هست و این کاملا طبیعیه
رضوان مامان رادین
4 فروردین 91 12:06
سلام عزیزم سال نو مبارک همه تو زندگیشون مشکل دارن. اینقدر اعصابتو بهم نریز.
مامان دخملی
4 فروردین 91 20:37
دوستم همه مردا عین هم هستن غصه نخور
الهه
5 فروردین 91 10:43
واي دوباره عصبي شدي.وقتي دعوا بشه اين بحثا پيش مياد.زياد جدي نگيرش


مگه میشه جدی نگرفت اله جون
مامان نفس طلایی
5 فروردین 91 15:57
سلام عزیزم غم به دلت راه نده و اصلا فکر طلاق و نکن تو عاشقشی و اون عاشق تو بحث و دعوا هم تو زندگی همه هست مخصوصا اولاش انشاالله همه چی درست میشه توکلت بر خدا
آسمونی ها
5 فروردین 91 17:28
سارا جون
آروم تر شدی؟
بهتری؟



آره عزیزم
آسمونی ها
5 فروردین 91 19:05
هم تو حق داری هم همسرت ولی اینو بدون که برای ساختن زندگی باید بجنگی و انرژی بذاری. مهم اینه که خسته نشی !!!!
مهسا مامان مرسانا
6 فروردین 91 10:09
عزیزم این چه حفری اول زندگی.....صبر کن اخلاق های همدیگه دستتون میاد

مریم مامان نخودچی
6 فروردین 91 10:11
رمز خصوصی دادم...
مریم مامان نخودچی
6 فروردین 91 10:27
من خواننده وبت بودم چرا هی اسم عوض میکنی؟؟؟
من میخوام صفحه های قبل بخونم...



خوب بخون دیگه مگه نمیشه


درستش کردم همون وب خود سایت رو میزارم تا راحت باشی
مریم مامان نخودچی
6 فروردین 91 10:48
مرسی گلی... راستی نظر یادت نره راجع پستم...
مریم مامان نخودچی
6 فروردین 91 10:59
موافقم... ولی براشون عقده شده چون کسی باهاشون این رفتار کرده اوناهم این طوری میکنن...
بابای مهتا
6 فروردین 91 11:04
سلام
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا و غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـاری و لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.
از اینکه به مهتای ناز من هم سری زدید خیلی ممنونم و امیدوارم همیشه شاد و سربلند و پیروز باشید.


واقعا دل و دماغ آدم میسوزه و قتی گلی به این نازی رو زیر خروار ها خاک میبینه.
مریم مامان نخودچی
6 فروردین 91 11:12
سارا رمز میخوام....


میام وبت برام باز نمیشه مشکل نتمه باز شد میام رمز میدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد