نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

محیا گلی

نامه ای به تو....18

1391/1/8 12:16
نویسنده : sara
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.

دیشب با بابا به این نتیجه رسیدیم که مغازه رو واگذار کنیم. گفت یه اعلامیه میزنم برای واگذاری. تا سرقفلی رو بدیم دست یکی دیگه. اخه خودش که صبح تا شب تو کارواش کار میکنه. منم که تنهایی نمیتونم مغازه رو بگردونم. من تصمیم گرفتم برم مدرک خیاطی بگیرم. و برای خودم کار کنم. هم این طوری بیکار بیکار نیستم هم دستم تو جیب خودم میره. اخه من از بچگی کار میکردم. نشستن تو خونه و منتظر اوردن پول توسط شخص کس دیگه برام سخته. لا اقل لباس های خودمون رو که میتونم بدوزم. یا حالا یه کار دیگه اما نه اینقدر سنگین مثلا یه 8 ساعت بس / یا همون تدوین عکس و فیلم که قبلا بهت گفته بودم

باز هم میگم هر چی خدا بخواد همون میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

gogoli
8 فروردین 91 13:31
خوب کاری میکنی


مرسی گل گلی جوووووووووووووووووونX
ناهید
8 فروردین 91 18:36
دیدی همه چیز دزست شد ایشالا مرسانا جون میاد بهترم میشه
تارا
8 فروردین 91 19:51
سلام منم تو زندگی ام خیلی سختی کشیدم!اما نه به اندازه شما!واقعا صبری داشتید! رندگی من جوری هست که همه از بیرون به به و چه چه میکنن اما نمیدونن توش چه خبره! راجع به حدستون هم باید بگم تیله نیست دوست مهربان ممنون از حضورتون
مامان نخودی
9 فروردین 91 14:46
سلام مرسی که به وب ما سر زدی ایشالا خدا به زودی یه نی نی ناز توی دلت بزاره عزیزم
مامان عسل و آریا
20 تیر 91 11:28
گلم اینکه شما میگی خیاطی بری و دستت توی جیب خودت باشه خیلی خوبه منم از توی نت یک آموزش ساخت کفش خرگوشی پیدا کردم رفتم 10 هزار تومن وسیله خریدم اونا رو درست کردم حالا اینقدر مشتری پیدا کرده.میتونید شما هم کفش ها رو بسازید و توی مغازه تون بفروشید مطمئنم خیلی بهتون کمک میکنه.با اون ده هزار تومن حدوده سی تا میشه ساخت.بعد شما میتونی جفتی 6 هزار تومن بفروشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد