نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

محیا گلی

نامه ای به تو....20

1391/1/10 19:52
نویسنده : sara
611 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام.

عشق من و بابایی امروز 6 ماهه شد. درست تو بیستمین نامه ای که بهت نوشتم.

خیلی قشنگه که همدیگه رو دوست داریم. و به خاطر هم دیگه سختی ها رو تحمل میکنیم.

من که نمیگم اما تو بگو که شش ماه گذشت و مامان هنوز مثل روز اول دوست داشت و انشاالله داره.

اما بابا میگه تو خیلی بهم گیر میدی و غرغر میکنی. میگی چیکار کنم مرسانا میشه ازش نپرسم چرا دیر اومدی؟ یا چرا شب نیومدی خونه؟ میدونم دنبال کار و زحمت کشیه اما منم حق دارم بدونم کجای و چیکار میکنه یانه؟؟؟

میگه زندگی ما اول ازدواجمون مثل یه ظرف پیرکس فرانسوی بود. اما الان شبیه یک تنگ ماهیه هر لحظه ممکنه با یه تلنگر بشکنه. {این یعنی مرگ من؛} مرسانا از خدا بخواه به دادم برسه.

به خدا که من بدون عباس میمیرم. اما به خدا با این همه سختی که کشیدم و دارم تحمل میکنم. منم حق دارم از این زندگی ندارم ؟؟؟ تو بگوووووووووووووووووووووووووووووووو

دلم میخواد یه جایی تنها باشم. با خودم کلنجار برم. تا بتونم زندگیم و سفت بچسبم.

من احتیاج به آرامش دارم. اما کجا میتونم پیداش کنم این آرامشی رو که همیشه ازم فراریه هاااااااااااااااااا

بارها به خودم میگم کاش بچه ها رو قبول نمیکردم. اما خوب اونا چه گناهی دارن؟

من خیلی عصبیم خیلییییییییییییییییییییی خودم رو هیچ وقت نمی بخشم  وقتی اشک بچه هارو میبینم.

صبح میلاد گریه میکرد مامان نرووووووووووووووووووووووووو مامان دوست دارم پیشم بمون آخه بابا گفت میخوام ببرمش پیش مادرش. 

من مقصرم مرسانا من مقصرم من احمق

ولی به خدا تحمل کارهاشون خیلی برام سخته.چیکار کنم خدااااااااااااااااااااااااا کمکم کن مثل همیشه

خدا من و ببخش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان دخملی
12 فروردین 91 0:54
سلام دوستم
خیلی دوست دارم بدونم با همسرت چه طوری ازدواج کردی اگه احساس میکنی میتونی بهم بگو مرسی


شاید یه روز گفتم
مامان رادین
14 فروردین 91 19:38
سارا جون اگه زندگیتو و شوهرتو دوست داری باید به خاطر داشتن و حفظ اینا با بچه های شوهرت کنار بیای.یه جورایی مجبوری. خب چرا زندگیو به کام خودت و اونا تلخ میکنی. میتونی در این مورد با یک روانشناس مشورت کنی.
مهسا مامان مرسانا
15 فروردین 91 9:41
عزیزم برات دعا میکنم که زودتر به آرامش برسی.....از خدا میخوام یه مرسانا مثل مرسانای من بهت بده وقتی داد انگار هر چی ارامش جمع کرده خدا داده بهت.....
_@@@@@___
_________ســلام___@@@@@___
_________________@@@@@___
_@@@@@@@@@@@@@@@_
_@@@@@@@@@@@@@@@_
___________________________
______@@@@@@@@@_______
__@@@@@_______@@@@@___
_@@@@@_________@@@@@__
_@@@@@___آپــــــم__@@@@@__
_@@@@@_________@@@@@__
__@@@@@_______@@@@@___
______@@@@@@@@@_______
___________________________
__@@@@___________@@@@_
___@@@@_________@@@@__
____@@@@__جــیگر_@@@@___
_____@@@@_____@@@@____
______@@@@___@@@@_____
_______ @@@@@@@@______
________@@@@@@@_______
__________________________
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
________دیـــــر__@@@@______
______________@@@@______
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
______نـکنی____@@@@ _____
______________@@@@ _____
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______***





نتم تموم شده والان کافینتم. تا دوباره وصل شه کار داره. مرسانا جون رو از طرف من ببوس
مامان علی
16 فروردین 91 1:09
سلام سال نو مبارک. عزیزم چرا اینقدر تلخ می نویسی تو که دلی مث دریا داری. از ته ته ته قلبم از خدا میخوام که آرومت کنه جوری که راضی بشی ممنون که به ما سر زدی بهترین دقایق رو برات آرزو می کنم
خاله مهسا
16 فروردین 91 1:10
سلام عزیزم. وقتی داستان زندگیتو میخونم از ته دل آه ه ه ه میکشم. خیلی حرص میخورم. بچه هارو بفرسته پیش مامانشون. به تو دختر جوون 25 ساله اصلا ربطی نداره بچه های یکی دیگه رو بزرگ کنی. یکی دیگه بچه دار شده تو باید زجرشو بکشی....
نسترن
17 فروردین 91 15:42
عزیزم تو اینقدر خوب مهربون هستی که پای همه سختی ها قوی وایستی مطمین باش خدا خیلی خیلی زود جواب نیکی هات در حق بچه ها رومیده فقط همیشه به خودت بگو من مادرشون هستم پس این ها هم هر چقدر شلوغکاری کنند بچه خودم هستند بعد خودت میبینی حتی اذیت هاشون همبرات شیرین میشه و دو روز دیگه دو تا مرد بر دستهای مهربونت بوسه میزنند وتشکر این روزها رو میکنند و چه چیزی میتونه به این اندازه واسه ادم شیرین باشه
پويا
19 فروردین 91 17:41
سلام سارا خانمي حالت خوبه برات دعا مي كنم " الهي هر چه زودتر نور آرامش رو به اين خونه ببار " اما اگه سخت نگيري ، آسون ميگذره
مامان نفس طلایی
20 فروردین 91 15:12
غصه نخور عزیزم خدا بزرگه توکلت به خدا باشه من مطمئنم تو اینقدر قوی هستی که بتونی با مشکلاتت دست و پنجه نرم کنی ....
تو برو به دنبال ارامش ....


آرامش من یعنی دخترم انشاالله
نایسل
21 فروردین 91 20:02
به خدا توکل کن درست میشه چرا آپ نکردی اوضاع بهتره ؟
نایسل
21 فروردین 91 20:03
تو حتی اگه دخترتم باشه نمیتونی ارامش داشته باشی اون باید ت و وجود خودت باشه قربونت برم
سحر
22 فروردین 91 15:39
سلام با اجازه لینکت کردم . اگه خواستی لینکم کن
سحر
22 فروردین 91 15:56
__________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@
مامان ماهان عشـ❤ــق
24 مرداد 91 19:29
خاله مهسا اين چه حرفيه كه ميزني.بچه هاي يكي ديگه يعني چه؟ سارا جون دلش خيلي دريايي تر از اين حرفاس.از عشقش به بچه معلومه.نيازي به نظرات اين مدلي خودخواهاني مث تو نداره.
یسنا
5 اردیبهشت 92 21:53
سلام دوست گلم! امیدوارم به زودی دختر ناز و خوشگل و سالمتو بغل کنی! در مورد بچه های همسرت هم خیلی کار خوبی کردی که قبولشون کردی و خدا رو شکر که قلب مهربونت بهت میگه باید همیشه باهاشون مهربون باشی... واست دنیا دنیا آرامش و یه عالمه صبر و انرژی از خدای مهربون میخوام!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد