نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

محیا گلی

نامه ای به تو ... 21

1391/1/24 13:02
نویسنده : sara
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم خیلی دلم برات تنگ شده چند روز پیش آپ کردم همش پاک شد. دیروز خیلی دلم میخواست باهت حرف بزنم اما نشد. چون نت ندارم

الان با میلاد اومدم کافینت جات خالی داره فوفولی میکنه {به قول خودش}

بچه ها رو نگه داشتم و ندادم برن اما از صبح تا شب {٨ تا ٨ شب در مغازم} فردا احتمالا با دوستام و بچه ها بریم کوه بوژان

برام دعا کن عشقم مخصوصا بابایی که تو منجلاب چکاش داره دست و پا میزنه و ممکنه مارو هم غرق کنه

دوست دارم نفسم

زیاد منتظرم نذار بوووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسترن
24 فروردین 91 14:49
خیلی کا خوبی کردی نگذاشتی برن مطمین باش خدا جواب این لطفت رو خیلی زود میده تو خیلی دختر مهربونی هستی
دوستت دارم


مرسی
مامان نفس طلایی
25 فروردین 91 23:53
نایسل
26 فروردین 91 18:07
عزیزم مراقب خودت باش دلمون تنگ شده
مهسا مامان مرسانا
26 فروردین 91 18:52
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد