نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

محیا گلی

نامه ای به تو22

1391/1/27 13:48
نویسنده : sara
682 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

دارم یه کارایی میکنم برای اومدنت عزیز دلم.

میخوام وجدانم و آزاد کنم حالا تو هر طوری دوست داری فکر کن

بابا نمیخواد تو بیایی میگه از بچه بدم میاد. همین هارو هم نمیخوام.

اما من چه گناهی کردم . من که میخوام ببین من 26 سالمه سنم داره میره بالا با این قرص و آمپول ها هم که نمیشه لنگه در هوا بود. که شاید یه روز بابا بخواد یا نخواد. نمیدونم. دیشب میگه من میرم میبندم که تو اذیت نشی. گفتم من بچه میخوام

گفت من نمیخوام حالا بزار برای چند سال دیگه تصمیم میگریم

میدونم با خودش میگه شد شد نشد هم نشد منکه به ارزوم یعنی پدر بودن رسیدم.

نمیدونم جوش کی و چی رو میزنه اما من تصمیم خودم رو گرفتم.

از امروز قرص فولیک اسید رو میخورم

پس فردا هم میرم برای آزمایش هام.

من توکلم به خداست. برام دعا کن عشقم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل
27 فروردین 91 20:55
عجله نمیکنی ؟ بهد اگه مجبورت کرد سقز کنی چی عصبانی میشه ها باهم بیارین بهتره چرا اینقدر عجله دارییییی

اون بچه نميخواد ميگه منو بسه
پس من چي هاااااااا
بشينم منتظر كه شايد بچه بخواد وقتي ميگه ميخوام برم ببندم يعني چي ميشه برام توضيح بدي

من بچه هاشو دوست دارم اما خودم رو فداشون نميكنم
ببخشيد اگه تند حرف زدم
نميخوام فدا بشم همين
مامان دخملی
28 فروردین 91 0:40
سلام عزیزم ان شاالله همونی که میخوای بشه
مامان الینا
28 فروردین 91 3:03
سلام من فکر نمیکردم که همچین آدمای خوبی پیدا بشن واقعا باید به شماآفرین گفت دوست دارم لینکتون کنم اجازه هست
مهسا مامان مرسانا
29 فروردین 91 9:27
خانومی برات بهترین ها رو آرزو میکنم...
مامان نفس طلایی
30 فروردین 91 10:28
عزیزم واقعا اگه قصدش اون کاری که گفته دیگه قابل برگشت نیستااااا هواست باشه ....


خيلي ميترسم
نميدونم چرا ميخواد اين حق رو از من بگيره
اگه اين كارو بكنه تا آخر عمر ميسوزم
شکیبا
24 مرداد 92 0:01
عزیزم مطالبت و خوندم گریم گرفت الهی دختر نازت سالم باشه و مونس دلت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد