نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

محیا گلی

آرزوهاي قشنگتون چيه؟

1391/3/4 10:54
نویسنده : sara
895 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز رفتم آزمايشگاه گفت : شنبه ساعت 12 جوابش مياد ميسپرم به خودش هرچي بخواد

خيلي سخته انتظار اين روزها خدايا نميدونم چي بگم كه درست هموني باشه كه تو ميخواي

امشب رو از ياد نبريد شب ليله الرغاعب شب آرزوها

اميدوارم آرزوهاي قشنگتون به درگاه حق براورده بشه البته طبق خواسته ي خودش

دوست داشتيد از آرزوهاتون برام بنويسيد

نماز و غسلش رو هم بخونيد و انجام بديد ميگن تو مفاتيح هست

آرزوي من: يه زندگي ساده و بي سرو صدا بدون دعوا و جنگ و تيكه اندازي و گير هاي الكي و داشتن فرزنداني سالم و بهشتي البته شكر خدا دوتاشون هستند يه دو تاي ديگه خدا بده متشكرشم تا همه ي عمر

منتظرشنيدن آرزوهاي قشنگتون هستم ميدونم همه شون پاك و بي ريا هستند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فرزند ما
4 خرداد 91 11:08
برام دعا کن دوست خوبم


شما هم همين طور عزيزم
بابای ملیسا
4 خرداد 91 11:47
سلام . بازم مثل همیشه وبلاگتون زیبا و قشنگ به روز شده . ملیسا خانم منتظر شماست تا عکسهای جدیدش رو ببینید و با گذاشتن نظر خودتون هر چند کوتاه خوشحالش کنید . منتظرتون هستیم .
رضوان مامان رادین
4 خرداد 91 20:27
در شب ارزوها برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه زیبایش میدانی آرزو دارم.[بوسه] آرزوی منم یک زندگی ساده همراه با آرامش و تندرستیست
مامان دخملی
5 خرداد 91 19:09
سلام
آزمایش ؟ چی شده ؟


آزمايش بيبي چك چند بار گرفتم منفيه

آزمايش خون ساعت 12 امروز بايد برم بگيرم
مامان حلما
6 خرداد 91 7:38
امیدوارم خدا آرزوهای قشنگتو براورده کنه . منم آرزو دارم بعداز شکستی که خواهرم توزندگیش خورده خدا یک شوهر خوب نصیبش کنه . توهم دعا کن


اميدوارم خوشبخت بشه حلما جون خوبه ؟
مامان احسان
6 خرداد 91 9:31
سلام عزیزم خوبی روبراهی ؟


مرسي
فقط حالت تهوع هاي بدي دارم اما هر چي آزمايش ادرار ميگيرم ميگه منفيه
بايد ببينم از چيه؟
نایسل
6 خرداد 91 20:03
چی شد گلم ازمایشت؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد