نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

محیا گلی

حال و احوال با نی نی

1391/5/17 13:26
نویسنده : sara
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان خوفی

وای خدا مردم از این حالت تهوع گاه و بیگاه حالم و بد میکنه.

غیر از میوه چیز دیگه نمیتونم بخورم. دروغ نباشه بدون عباس اصلا میلم به غذا نمیکشه.

یه چیز دیگه از ترشی جات متنفرم. بوش عکسش همه چیش حالم و بد میکنه

اما عاشق بستنیم. وای میمیرم براش بستنی یییییییییییییییییییییییییییییییییییی

چهار شنبه ی هفته دیگه میرم سنو عقشم و ببینم

خدایا خدا جونم فقط سالم باشه همینخیال باطل

منتظر دیدارتم عسلکمقلب

حیف که نت ندارم وگرنه هر روز اب میکردم وبتو

دوست دارم.

شبای قدر رو برامون دعا کنید مرسیییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

معصومه مامان احسان
17 مرداد 91 14:42
عؤيؤ من هميشه برات ىعا ميكنم
نایسل جون
17 مرداد 91 15:45
الان تو هفته چند هستی عزیزممم؟
16 هفتگی میتونی بری تعیین جنسیت


هفته 11
نایسل جون
17 مرداد 91 15:45
پس بچه ات دختره
نایسل جون
17 مرداد 91 15:46
راستی عسیسممممممم زندگی خوبه؟
[hr
هي تعريفي نىاره
جوجوهای مامان و بابا
17 مرداد 91 22:40
به ستاره ها خواهم گفت تا آن زمان که سحر می دمد بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزوهایت پر نور باشد.
مامان ماهان عشـ❤ــق
24 مرداد 91 19:22
سلام عزيزم.واي من قبلا به وبتون سر زده بودم.تبريك ميگم بارداريتون رو.
♡ ツنــــ خ و ســ وزن
25 مرداد 91 15:03
عزیزم از صمیم قلبم بهت تبریک میگم فقط اینکه واکنش همسرتو نگفتی و اینکه چطور باردار شدی ؟ الهی فرزند عزیزت سالم و خوب باشه خانومی
مامان ماهان نفسی
2 مهر 91 11:44
وای عزیزم ویارت عینه منه به دلم افتاده پسر دار میشی چون دقیقا مثل من میوه میخوری عاشق بستنی هستی وای چه با حالللللللللللللللللللللللللللللل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد