نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

محیا گلی

نازگل من

1391/7/9 16:25
نویسنده : sara
956 بازدید
اشتراک گذاری

این اسمیه که برای جوجم انتخاب کردم.

نظرتون چیه؟؟؟

راستش من و شوهرم یه ماهی هست که از هم داریم زندگی میکنیم

اون قضییه زن صیغه ای رو که یادتون هست؟ عباس بهم دروغ گفته بود که اون و فسخ کرده بلکه داشت محکم تر هم میکرد این بود که من بچه هاشو بردم خونه ی مادرش و رفتم برای مهریه ونفغه شکایت کردم تا شاید دستم به جایی بند شه. هنوز که تو کش وغوص دادگاهیم اما زن بابام من و خونش راه نداد و من دنبال خونه بودم که پیدا کردم کار هم همین طور. نازگل هم شب عید دنیا میاد ایشالله

شاید اوضاع خوب شه و شاید هم بد خدا میدونه

مادرش خیلی بهم تهمت زد و گفت که بچم از پسر اون نیست و منم شکایت کردم تا پدر پدر سوختش رو بدم دستش تا به نازگل من تهمت حرام زادگی نزنن عوضی ها

عباس هم مهدی رو برده دادگاه و از من شکایت کرده که من بچه اش رو زدم دادگاه هم گفت تو غلط کردی که زن گرفتی اولا اون نزده اگه که هم زده خوب کاری کرده

بالاخره پرونده به نفع من بسته شد. یه وکیل هم گرفتم (البته بنده خدا از دوستام مجانی کارام و میکنه) من به خاطر نازگل هم که باشه باهاش زندگی میکنم اما باید اذیت بشه تا قدر زندگی شو بدونه مردک گستاخ

سالگرد ازدواج مون هم که گذشت و ماکنار هم نبودیم.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نایسل
9 مهر 91 17:50
عزیزم خدا بهت دختر داد به آرزوت رسیدی خوش نام باشی الهی
aida
9 مهر 91 18:50
اخه بچه همچین مردی رو چکار داریعزیزم بچه تو آرامش بزرگ نمیشه
رومینا
9 مهر 91 21:11
طور خدا موظب خودت باش زندگی خیلی سختی داری دیگه باهاش زندگی نکن مرد هوس بازی هست
حدیث
10 مهر 91 13:13
با تمام قدرت و توانت ادامه بده. حتما نازگل به مامانش افتخار میکنه.
مهرانه
11 مهر 91 12:12
سلام . ولش کن این مردها همه شون همینطورن محاله که مزه یک چیزی بره زیر دندونشون .و اونو رها کنن .خدا را شکر که کار گرفتی . خونه هم که پیدا کردی یه نی نی ناز هم دنیا بیار و بشین کیف دنیا رو بکن . غصه نخوری ها . اگه کاری داشتی رو کمک من حساب کن عزیزم .
مامان احسان
15 مهر 91 15:49
سلام سارا جان از خدا میخوام که کمکت کنه مواظب نازگل باش همه استرسهای تو اونو آزار میده مراقب خودت هم باش میبوسمت عزیزم
مهسا
16 مهر 91 17:06
ای بابا. چه خبرای بدی. خدا بچه ات را نگه داره واست چه مادر شوهر پستییییی میخواستی بگی مال پسره تو نیست مال عممه عوضی ببخشیدااا. آخه خیلی قاطی کردم
مامان ماهان عشـ❤ــق
25 مهر 91 15:51
الهی بمیرم .خدا تو رو واسه نی نیت سالم و شاد نگه داره.
مامان نفس طلایی
29 مهر 91 13:40
عزیزم خدا جای حق نشسته و خصوصا از تهمت نمی گذره ... بسپر به خدا و برای دخترت تلاش کن
یک دوست
1 آبان 91 22:15
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد