نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

محیا گلی

سلامی دوباره

1391/10/19 19:39
نویسنده : sara
770 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم که اومدید و برام پیام گذاشتید

من خوبم نازگل هم شکر خدا خوبه هی وروجکم مشت و لگد نثار مامانش میکه خوب منم عادت کردم به این وول خوردناش دعا کنید برام ساعت سالم بیاد

زندگیمون هی همونجوری سخته من از عباس جدام تویه خونه تک و تنها منتظرم که بیاد و یه سری بزنه اما نمیاد قرار شده فقط کرایم و بده که خوب با التماس و در خواست میده نمیدونم اگه جوجه نبود من چه طوری زندگی میکردم البته تو حیاط تنها نیستم یه خانم مجرد هست. که شبا میاد پیشم میخوابه

فکر میکنم تازگی ها افسردگی گرفتم. چون هرشب گریم میگیره و اشک ریزان تا یک دوی شب بیدارم. تازه حوصله هیچی و هیچ کجا رو ندارم فقط تنها تو خونه میشینم و با نازی حرف میزنم گاهی هم با عکس عباس

ای خدا خودت درست کن

ببخشید که نیومدم وبم چون هیچی پول ندارم. الان هم یارانه ها رو ریختن اومدم. ٣٠ تومنش که قسطه برای رهن خونه وام گرفتم.بقیه اش رو هم باید بدم دکتر فردا برای تعیین وقت زایمان میدونید که من سزارینی هستم چون زیگیل تناسلی گرفتم(از همون شوهر بیبد و بارم) خدا میدونه چقدر بخواد زیرمیزی بگیره

بسه دیگه غم بهتون  ندم خدای منم بزرگه

عباس میگه ازت بدم میاد بچه رو هم نمیخوام. خوب به درک مگه مادرش مرده.

هی دیگه چه دردی بهتون بدم که دیابت بارداری هم گرفتم که فعلا درمان شده تا چی بشه خدا میدونه

امروز تو هفته ی ٣٢ وارد شدم. یعنی ٨ هفته ی دیگه عشقم تو بغلمه. برای من و بچم دعا کنید. مخصوصا دخترم که اولا سالم باشه دوما عاقل باشه وقتی بزرگ شد دختر سربه راهی باشه فعلا بای

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آلاء
19 دی 91 22:24
تو رو خدا غصه نخور واسه اون طفل معصوم سمه
مامان حسنا
21 دی 91 10:01
سلام عزیزم خوبی نی نیت خوبه خیلی ناراحت شدم مطالبو خوندم عزیزم ازاین به بعد همش میام بهت سر میزنم شما هم بیا لطفا لینکم کن منم لینکت میکنم
مامان احسان
24 دی 91 9:10
سلام سارای عزیزم خوشحالم که خوبی گلم اگه کمکی خواستی منو مثل خواهرت بدون باور کن هر کمکی از دستم بر بیاد برات خودت و گلت انجام میدم بی خبرمون نذار
مامان دخملی
26 دی 91 14:35
salam azizam ghose nakhor ey joonam che zod gozasht bi kheiyal be nazgoli fekr kon
مامان نفس طلایی
28 دی 91 20:49
انشالله همه چی درست میشه ... فقط برا سزارین یه جای مطمئن برو یه وقت نری یه جایی که خدایی نکرده واسه نازگل اتفاقی بیفته ... حواست باشه


حتما عزیزم
راحله
1 بهمن 91 10:09
سارا جون کدوم شهری شما؟
هیچکس رو نداری بعد زایمان کمکت کنه؟
واسه بچه ات لباس داری؟
واقعا واسه شوهرت متاسفم امیدوارم زودتر عقلش برگرده سر جاش که زن دست گلشو ول کرده رفته


نیشابور هی هستند تاحدودی دورو برم خدارو شکر فعلا لباس داره
مامان
5 بهمن 91 13:33
اسم کوچیکت هم بنویس گلم.چون ممکنه اشتباهی بره.فامیلت لازم نیست.فقط اسمت


سمیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد