نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

محیا گلی

قبل سنو اخر

1391/11/5 13:14
نویسنده : sara
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل ناز من انشاالله 15 اسفند به بعد میاد تو آغوش مامانش برام دعا کنید. منم برای همه مامانا و نی نی های نازشون دعا میکنم سالم باشند و سلامت.

یه خورده استرس زایمان گرفتم امیدوارم ترسش بریزه وآروم تر بشم

راستی برای زیگیلم رفتم دکتر گفت چیز خواصی نیست میتونی طبیعی هم زایمان کنی البته اگه تا اون موقع بچه بچرخه سرش طرف راسته پاهاش طرف چپ

اول اسفند یه سنو باید برم بای

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان گلی
5 بهمن 91 20:37
نشالله به سلامتی نازگلت بدنیا میاد درآغوشت بگیری وگرمای وجودش را حس کنی
مامان حسنا
9 بهمن 91 23:31
ایشالا به سلامتی دتیا بیاد
مامان نفس طلایی
10 بهمن 91 11:29
tara
23 بهمن 91 11:52
تو می گذری…من می گذرم تو از من – من از دل تو می خندی…من می خندم تو به من – من به روزگار تو می گریزی…من می گریزم تو از عشق – من از خاطره تو می روی…من می روم تو از اینجا – من ازاینجا کاش می فهمیدی از اینجا ……. تا …… اینجا چقدر فاصله است !

7 تیر 97 10:55
نازه منه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد