نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

محیا گلی

عشقی به نام محیا

1397/3/29 11:51
نویسنده : sara
321 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی ناز من،برام بخند، باصدای بلند تر بخند، انقدر بخند تا گوش های من از صدای خنده هات کر بشه ،اما هرگز گریه نکن،

من طاقت اشک های تو رو ندارم.قدر دوران کودکی تو بدون.

من تمام سعی خودم و میکنم تا بهت خوش بگذره وقتی ازت میپرسن، چه دوره ای از زندگی تو خیلی دوست داری؟

بگی بچگی هام دستت و بزاری زیر چونه ات و ساعت ها غرق اون لحظه هایی بشی که بهت خیلی خوش گذشته.

عزیز دلم دوست دارم.بغل

پسندها (9)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
29 خرداد 97 12:05
زندگی تون سرشار از شادی.گل
sara
پاسخ
ممنونم عزیزم. شما هم همین طور
مامان عفیفهمامان عفیفه
29 خرداد 97 13:03
سلام ان شاءالله همیشه خوش بگذرونین میشه آخرین مطلب وبلاگ دخترمو پسند کنین ؟ ؟
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
29 خرداد 97 13:40
امیدوارم همیشه خوشحال باشین
sara
پاسخ
ممنون همین طور
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
29 خرداد 97 13:53
سلام🍀 میشه 3 پست اخر وب ما رو پسند کنین؟🌹 ممنون میشیم🍀 🍀🌹🍀🌹🍀 🍀🌹🍀🌹 🍀🌹🍀 🍀🌹 🍀
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد