نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

محیا گلی

هرکی اومد درود وقتی رفت بدرود

1397/4/1 11:56
نویسنده : sara
371 بازدید
اشتراک گذاری

داشتیم مسابقه ی نما به نما رو میدیدم. مجری بعد از پایان مسابقه گفت بدرود

حالا سوال هاشروع شد؟ مامان بدرود یعنی چی؟ دختر نازم بدرود یعنی خدا حافظ 

مامان این به چه زبونیه؟ دخملی من به زبان فارسی

پس خداحافظ به چه زبونیه؟ عربی

مامان مگه ما ایرانی نیستیم؟ بله هستیم

زبون ما باید به ایرانی باشه نه عربی مگه نه مامان؟بله مامانی

پس من همیشه میگم بدرود دیگه نمیگم خداحافظ

باشه بگو

سلام یعنی چی؟ به ایرانی بگو ؟ باید بگی درود

باشه من رفتم در حیاط 

محیا کجا میری؟ میخوام هرکی رد شد بهش بگم درود وقتی دور شد بگم بدرود

چند ساعت بعد

مامان انگلیس شم بگو

 محیا جان کارو زندگی نداری شما؟ نه میخوام بدونم. رفتم خارج بلد باشم

پسندها (13)

نظرات (6)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
1 تیر 97 12:03
چه قدر برام جالب بود نظرش. بچه به این کوچیکی هم اینقدر دقت داره.تشویق
sara
پاسخ
بچه های این دوره زمون خیلی زرنگن ماشالله انشالله زبان فارسی رو نهادینه کنن.
مامان عفیفه
1 تیر 97 12:42
ای جونم به این خوشمزه خانم
خدا حفظش کنه
sara
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامانیمامانی
1 تیر 97 15:58
خندهخندهخنده
عمه فروغعمه فروغ
1 تیر 97 16:29
ای خدا از دست این وروجکهاخندهخنده
mahyamahya
3 تیر 97 1:10
اخه چه شیطونن بچه های این دوره زمونه ادمو اینقدر سوال پیچ می کنن که ادم یادش میره چی می خواهد بگه این بچه های شیطون بزرگ بشن چی میشن ای خدا این بچه ها چه زبونی دارن خخخ من خودم یازده سالمه زنداییم بهم میگه فظه    بیا وبم به من سر بزن خوشحال می شم فعلا بای دوست عزیزم
mahyamahya
11 تیر 97 23:24
ای خداااا شیطون بلا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد