نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

محیا گلی

بچه مادر میخواد عاطفه میخواد نه مادیات

1397/4/2 22:13
نویسنده : sara
365 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش کی از آشناها خیلی اتفاقی دیدم وقتی در مورد دخترش ازش پرسیدم خبر نداشت ازش گفت یک سالی میشه که جدا شدم و بچم و دادم به باباش 

گفتم دلت براش تنگ نمیشه یا هواشو نمیکنه

گفت نه چرا دلم هواشو بکنه وقتی میدونم جاش خوبه و کنار باباش بهش خوش میگذره 

واقعا تعجب میکنم از ادم هایی که انقدر راحت از بچه ها شون میگذرن؟ به خودم میگم واقعا اینا مادرن؟

میگه بچه مثل کش میمونه هر چی دورتر باشه بیشتر کشش پیدا میکنه به طرفی ازش دوره

حتی به منم گفت که اشتباه کردم بچم و گرفتم گفت تو به خاطر بچت خودت و بدبخت کردی اما اخرش بچت برمیگرده پیش باباش و تو رو راحت میزاره کنار

راستش اول تو دلم خالی شد ولی وقتی خوب فکر کردم گفتم نه چه طور ممکنه بچه ای که کنار من بزرگ میشه بعدش منو تنها بزاره و بره از پیشم.

شاید راست بگه بچش از لحاظ جسمی خوب باشه ولی من مطمعنم که از لحاظ روحی روانی داغونه

مادر برای بچه یه نیازه

راسته که میگن بچه از مادر یتیم میشه من خودم مادرم وتو 3 سالگی بر اثر تصادف از دست دادم . و میدونم بیمادری یعنی چی

خدایا هیچ بچه ای رو بی مادر و پدر نکن مخصوصا مادر 

انشالله

 

پسندها (11)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
3 تیر 97 0:40
نبود هر دوتاش سخته😓انشالله هیچ بچه ای بی پدر ومادر نباشه
مامانمامان
3 تیر 97 7:55
الهی آمین
sara
پاسخ
فدای نی نی هاتون
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
3 تیر 97 9:02
واقعا متاسفم واسه مادری که اینقدر راحت از مادری کردن می گذرهخطا
sara
پاسخ
اره واقعا
مامانیمامانی
3 تیر 97 13:10
مادری کردن یه لیاقته و به نظرم خدا این موهبت رو به هر کسی نمیده.
خدا هیچ بچه ای رو بی پدر و مادر نکنه که واقعا سخته و صبر زیادی میخواد.
sara
پاسخ
امین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد