نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

محیا گلی

من دکتر قلب میشم مامانم فیلمنامه نویس

1397/4/6 13:47
نویسنده : sara
822 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی زیباست اگه قدر زیبایی هاش رو بدونیم من و تو کنار هم خوشبخت ترین هستیم. مامانی درس میخونه تا به اهدافش برسه تو هم مقاطع تحصیلی تو به خوبی و خوشی طی کن تا به ارزویی که برات دارم و خودت هم همه جا اعلانش میکنی برسی

خانم دکتر آینده

چون به خاطر مشکلات زیادی که داشتم نتونستم دیپلم بگیرم و الان دو سال هست که شروع کردم. تا دیپلمم رو بگیرم و چون در عرصه سینما نویسندگی کردم و مورد توجه قرار گرفته انشالله تصمیم دارم فیلمنامه نویسی سینما رو ادامه بدم و در رشته ی دانشگاهی بهش بپردازم. یادم میاد وقتی بچه بودم ازم میپرسیدن دوست داری در اینده چیکاره بشی میگفتم (از عوامل پشت صحنه) اخه ازهمون بچگی عاشق سینما بودم. واز هیچ گونه تلاشی دست بردار نیستم تا فیلمنامه نویس مشهوری بشم.

شما هم درست بخون تا دکتر مامان بشی. و قلب پر درد مامان رو اروم کنی، همیشه میگی من دکتر قلب میشم. سریال بخش قلب رو خیلی دوست داری از شبکه ی دو پخش میشه. امروز رفتیم مهد فرشتگان ثبت نام کردیم برای پیش 2 انشالله همیشه موفق باشی

اینکه میگن خواستن توانستن هست راسته و من و تو به ارزو هامون میرسیم هیچکس هم جلودارمون نیس به امید اینکه بیایی تو وبلاگت بنویسی من خانم دکتر شدم. و همه ی دوستانت تو نی نی وبلاگ به ارزوهای قشنگ شون برسن،

شما هم بیایین بگین دوست دارین چیکاره بشین تا هم واسه شما هم واسه محیا خاطره بشه،

 

پسندها (13)

نظرات (13)


6 تیر 97 16:18
چرا کچل؟  
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
6 تیر 97 18:26
یعنی شما بازیگرین؟

6 تیر 97 18:29
ایشالا به آرزوتون برسین چرا کچل کردین؟
مامان عفیفهمامان عفیفه
6 تیر 97 19:15
چرا کچل کردین؟برام خیلی جای سواله
sarasara
6 تیر 97 19:51
به خاطر این کچل کردم چون میخواستم تویه فیلم کوتاه نقش یه خانم سرطانی رو بازی کنم. ولی نشد. محیا هم دوست داشت کچل بشه من رشتم فیلمسازی کوتاه برا همون توی فیلم های دیگران بازی میکنم
کرفس
6 تیر 97 21:45
سلام من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه ممنون
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 تیر 97 0:01
انشالله که همه به ارزوهاشون برسن.گل
sara
پاسخ
بله که میرسن
مامانیمامانی
7 تیر 97 8:42
انشاالله که موفق باشینآرام
sara
پاسخ
ممنون
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
7 تیر 97 9:10
چه عکس پروفایل قشنگییییی
sara
پاسخ
ممنونم  میشه بگی چه عکسیه الان منکه هنوز همون عکس قبلی رو دارم هر چی عوضش میکنم بازم همونه
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
7 تیر 97 9:22
رنگش سبزه
عکسیه که محیا جونم توی چمن نشسته💝💜💚💙💛
sara
پاسخ
اها ممنونم عزیزم اینجا که من ندارمش همون عکس قبلیهیعنی اولین عکسی که گذاشتم
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
7 تیر 97 9:47
اها ولی چرا؟ از نی نی وبلاگ بپرسین
مامان صدرامامان صدرا
9 تیر 97 8:43
انشالله به تموم ارزوهاتون برسین❤
sara
پاسخ
ممنونم
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
9 تیر 97 10:20
ان شاا... به لطف خدا حتما موفق می شه محیا جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد