نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

محیا گلی

شوخ طبعی دخملی

1397/4/12 14:59
نویسنده : sara
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

سگسوتشیطانزندهستارهخندونکادلغکقه قهه

سوالخوابفشار


بغلآرامدلشکستهقویگیجدلغکعینکسگعبادتتلفنبای بایب

اینا شاهکار های محیا خانمه 

کچلعصبانی

تمام شکلک ها رو خودش زده بلا نرفتهگل

صحفه رو اورده بودم بنویسم تا رفتم اون طرف اومده نشسته کلی فوفولی کرده

الان هم هی وسط نوشته های من دستش و میزاره رو کیبورد و میگه بزار فشار بدم

منم گفتم بفرمایید 

.ئسسسسئئس ظ     وثووووووووووووووووووووو  سسسظسزرظز بثبششششششلبل ااشسضظشللط رصضضضتا23ارسس صرصصصصصصصصصصصلزظظر

 

معنی اینها به زبون خودش میگه من میخونم شما بنوس

مامان خوبم عزیز دلم قربونت بشم نفسم

23 ماه میریم قوچان چون عروسی دارن عمه جون مژگانم.

با الهام جون و نی نی تو دلش خندهخنده میرن عروسی داداش بابای نی نیخندونک اسم های پیشنهادی محیا برای نی نی الهام جون

حلما   ملیکا    شیوا   مهوش    ملینا    ندا    سوگند   محیا  سارا  غزل  مبینا    نیکتا   هانیه    پانیا    وانیا   عینک

هر چی اسم شنیده بود گفت اسم منو و خودش رو هم گفت خخخخسوالسبز

خندهبوسشیطانتشویقبای بای

 

انقدر شوخ طبعیش بالای که همه چیرو به شوخی و مسخره بازی در میاره ارزو به دلم موند که این بچه کمی جدی باشه حتی وقتی دعواش هم میکنم. مسخره بازی در میاره منم خندم میگیره بعدش در میره 

از یه طرف دلم نمیخواد برنجونمش از یه طرف نمیخوام لوس بار بیاد 

اخه پدری نداره که نازش و بخره و براش وقت بزاره یه پدر بزرگ پیر که تا صداش در میاد میگه ساکت باش حوصله ندارم .

منم که انقدر خسته میشم خیلی کسل میشم.

ولی سعی میکنم خودم رو حفظ کنم فقط به خاطر دخترم روحیه مو حفظ میکنم

خدایا خودت این بچه رو در پناه خودت حفظ کن و تمام بچه های دنیا رو از مهر پدر مادر محروم نکن

پسندها (10)

نظرات (1)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 تیر 97 16:27
عزیزممممم الهی آمین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد