نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

محیا گلی

دوش ثروت

1397/4/12 15:24
نویسنده : sara
3,595 بازدید
اشتراک گذاری

آقای محمد افلاکی یه روان شناسی که به تازگی در تلگرام آشنا شدم 

حرف هاش خیلی روم تاثیر گذاشت تمام برنامه هاش رو تا جایی بتونم اجرا میکنم یکی از این برنامه هاش

دوش ثروت هست که گفتن

میرید زیر دوش حمام و تمام خواسته هاتون رو به اب بگید. یا یه سطل اب میکنید و خواسته هاتون و میگین و در اخر میرزین روتون

برا من جالب و جذاب بوده خیلی بهم حال میده 

من همیشه از خدا میخوام که حوصلم و صبرم بیشتر کنه واقعا بهش رسیدم. 

اگه دوست داشتید برید و اسمش رو سرچ کنید و حرف هاشو دانلود کنید کانال تلگرام هم داره 

یه سری کارهاش و میفروشه که من به اونها کار ندارم. همون رایگان ها هم رو ادم تاثیر میزاره

این دوش اگه با اب سرد باشه که خیلی بهتره 

من به خیلی چیزهایی که میخوام رسیدم یکیش همین ارامش هست. 

همه ی زندگی که پول نیس

بعضی وقتا پول هم هست ولی کاری از پیش نمیره

من فقط دوست دارم محیا انسان بزرگی بشه انشالله

پسندها (18)

نظرات (6)

مامان مریممامان مریم
12 تیر 97 15:42
چه جالب ! من به این باور دارم که آب مراد میده. برای همین هر وقت آب ببینم ارزو میکنم. دریا ، رودخانه ، باران ، یک لیوان آب نوشیدنی و حتی آب دوش چرا که نه؟! آب روشناییه ...
sara
پاسخ
جدا از مراد دهندگیش ارامشی هست که دوسش دارم
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
13 تیر 97 0:32
👍👍👍👍👍
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
13 تیر 97 8:05
انشاللهگل
مامانیمامانی
14 تیر 97 19:24
چه جالبآرام

15 تیر 97 20:53
سلام گلم لطفا به وبلاگم بیا و نظر بده ممنون محبت
راستی وبت عالیه
sara
پاسخ
حتما عزیزم
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
16 تیر 97 9:24
ان شاا... با داشتن مامان خوبی مثل شما چرا که نه
sara
پاسخ
ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد