نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

محیا گلی

کادو کوچولوی مامان

1397/4/16 18:33
نویسنده : sara
741 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامانش خیلی علاقه داره به کادو دادن و کادو گرفتن همیشه میگه بریم کادو بگیریم. برا فلانی بریم خونشون، یا در تولد ها یا دوست داره کادو بده به کسی و یابراش بیارن

منم تصمیم گرفتم براش این کارو بکنم رفتم کفش خریدم و گذاشتم تو کاغذ کادو وبهش دادم بچم چه ذوقی کرد. الاهی قربونش برم میگه همیشه برام کادو بگیر الاهی من فدات بشم که انقدر به کادو داری. خودت واسه من کادو بودی از طرف خدا 

12 روز به عید تو رو بهم داد البته کادو نکرده بود. دکتر فرناز بنکدار کادو کرد برام پیچوندت لای یه پتوی خوشگل و نازعشق من محیای قشنگ من زندگی مامان 91/12/18 کادو رسید دستم.

امروز رفتیم کلاس نقاشی هم ثبت نام کردیم.

انشالله هم در اینده کلاس های رباتیک شروع بشه میری عزیزم. میشی مهندس کوچولوی مامان اونو مفصل برات یه پست جدا میزارم همراه باعکس نفسم

 

پسندها (16)

نظرات (6)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
16 تیر 97 19:00
✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨
sara
پاسخ
اینا چی بود
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
17 تیر 97 3:15
اینا گل برای شما و دختر گلتون بود
برای شما این شکلکا معلوم نمیشه؟ 
​​​
sara
پاسخ
اها ممنونم چهار خونه است
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
17 تیر 97 3:15
گل
مامان علیمامان علی
17 تیر 97 12:12
عفیفه بانوهم خیلی دوست داره
​​​​​​یه مدت همش اسباب بازی های کوچولوشو میپیچید توی کادو میداد به ماها
sara
پاسخ
پس همه بچه ها دوست دارند
mahsamahsa
17 تیر 97 13:03
مبارك محيا جون باشه ايشالله به شادي استفاده كنهگل
sara
پاسخ
ممنونم
مامان صدرامامان صدرا
17 تیر 97 21:16
مبارک باشه عسلممحبت
sara
پاسخ
ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد