نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره

محیا گلی

قربون دختر آینده نگرم برم من

1397/4/18 7:39
نویسنده : sara
942 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یکی از همسایه ها مون دخترش یه تبلت داشت که میخواست بفروشه گفت ببرین قیمت بزارین برا محیا بردار

 به محیا گفتم اگه قیمتش بالا باشه نمیخرم برات. 

خلاصه همسایه داد دست محیا گفت امروز دستت باشه ببینی سالمه یا نه؟

اونم که طبق معمول ظهر ها بیداره حسابی با تبلت بازی کرد و عکس و فیلم گرفت از خودش و بابا بزرگ دو چرخه شو خلاصه تبلت گفت غلط کردم محیا خانم دست از سرم بردار،

یک دیروزی رو من یه خواب راحت گرفتم. خخخخخخخخچشمکخندونک

رفتیم تبلت رو قیمت کردیم تو فروشگاه لبتاب و تبلت

به محض اینکه فروشنده قیمت رو گفت محیا جونم دستپاچه پرسید مامان جون چی میگن 500 تومن گرونه؟؟؟؟؟سوال

گفتم اره مامانی پولم نمیکشه آخه کلاس های رباتیک هم هست که از ترم آینده میخوای بری

طبق حساب کتاب من ترمی 150 باید بدم اونجا و پول برا تبلت نمیرسه

محیا هم نه آورد نه برد سریع در جواب گفت: تبلت به چه درد من میخوره همون لبتاب مون خوبه هم فیلم داره هم بازی البته باشه خیلی خوبه ولی کلاس هام مهم تره برم رباتیک یاد بگیرم. مهندس میشم دکتر میشم. برم بانک کارمند بشم مگه نه مامانی؟

دختر همسایه باهام اومده بود گفت لا حول ولا قوت الا به الله به این بچه سارا تو با محیا خیلی خوشبختی

بچه ای که انقدر آینده نگر باشه و از ارزو هاش بگذرهیه روز آدم بزرگی میشه. این و مطمعن باش

بعد دختر همسایه مریم خانم گفتن میتونی قسطی بدی و برش داری تبلت رو انشاالله بتونم برات بخرم دختر نازم

روی تو هر چه سرمایه گذاری کنم بازم کمه مهربونم دختر آینده نگر مامان

 

 

 

 

پسندها (15)

نظرات (8)

مامان صدرامامان صدرا
18 تیر 97 10:30
افرین به دختر باهوشتشویق
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
18 تیر 97 14:14
آفرین و هزار ماشالا به دختر باهوش به فکر شما
مامانیمامانی
18 تیر 97 15:30
ماشاالله به این دختر آینده نگرمحبت
مامان زهرهمامان زهره
19 تیر 97 14:59
عاشق اين بچه هاي بادركم
زهرا دولتیزهرا دولتی
19 تیر 97 21:21
سلام بلاگ زیبایی دارید لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید
سمانه
21 تیر 97 22:03
سلام عزیزم چه دختر و ناز و دوست داشتنی داری خدا برات نگهش داره محبت امروز تولد وبلاگ منه خوشحال میشم به من هم سر بزنید
مامانی- گل پسر مامانیمامانی- گل پسر مامانی
22 تیر 97 16:18
ماشالا به این دختر عاقل و دانا
sarasara
23 تیر 97 22:43
ممنونم از همه دوستانی که نظر دادند برا محیا جون ببخشید که نرسیدم جواب بدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد