نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

محیا گلی

نامه ای به تو....6

1390/12/20 15:00
نویسنده : sara
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم عشق کوچولوی من

دلم خیلی گرفته مامانی. ساعت کاریم خیلی زیاده داره کم کم از پا میندازمی اما به خاطر بابایی بیخیال گلم. اما دلم میخواد بیشتر بهم محل بده. بیشتر عشقشو بروز بده. بیشتر برام وقت بزازه. دیشب مهمونی دعوت بودیم خونه عزیز اما وقتی ما رسیدیم شام و کشیده بودن. بعد شام هم هر چی بابا رو اسرار کردم شب بریم خونه خودمون نیومد. گفت: خستم همین جا میخوابیم. صبح اومدم در مغازه. اما هنوزم دلم ازش گرفته بود. ظهر بهش زنگ زدم گفت: تا جایی رفتم کار دارم بعد میام دنبالت بریم پیش مامانشون اخه اونا رفتن باغ. منم بهش اس زدم حوصله بیرون رو ندارم میخوام برم خونه کارهای عیدم و انجام بدم و استراحت کنم. آخه میدونم باز موقع ناهار میرسیم. و من دوست ندارم. از تفریح همین ناهار خوردنش بهم برسه. دلم میخواد تنها باشم تنها.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه
19 اسفند 90 14:23
عزيزم انقد ناراحت نباش.دلم گرفت.جنبه هاي مثبت زندگيتو ببين.مطمئن باش دنيا هميشه اينجور نميمونه.خدا حواسش به همه چي هست.من لينكت كردم عزيزم.هر روز بهت سر ميزنم.
الهه
19 اسفند 90 14:25
عزيزم منم 25 سالمه و تقريبا 8 ماهه ازدواج كردم.
نسترن
19 اسفند 90 15:38
ساراجون اگه اینطور غمگین باشی که نمیتونی شرایط واسه اومدنش اماده کنی سعی کن برای هر چیزی خودت رو ناراحت نکنی انشالله سال جدید واست پر از خیر وبرکت وشادی باشه
نسترن
19 اسفند 90 15:47
سارا واقا میلاد خوشگله ماشاالله خیلی با نمکه از طرف من یک بوسسسسسسسسسسسسسس گنده بکنش
نوشين
20 اسفند 90 10:42
سلام سارا جون مردا اينطورين ديگه راحت طلبن شوشوي منم بارها همين كارو كرده دير وقت ميريم خونه مامانش خوبه شما به شام رسيدين به ما كه شامم نميرسه بسكه دير ميريم ...تازه بعدشم خيلي وقتا ميگه خستم همينجا بخوابيم ... براي كاراي خونتم از حقوق خودت كارگر بگير ...چون واقعا با دوتا بچه و كار طولانيه بيرون بخواي تو خونه هم كار كني زود از پا در مياي... از همين اول شوشوتو عادت بده براي اينكه كارگر بياري...
مامان نفس طلایی
22 اسفند 90 16:54
منم وقتی میرم خونه مادر شوهرم و می بینم شام و کشیدن خیلی حرصم در میاد


اگه شوشو ها مس و مس نفرمایند این مشکلات پیش نمیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد