نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

محیا گلی

خدا را سپاس سپاس سپاس...

1398/7/27 7:47
نویسنده : sara
480 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم راسپاس عشقش را سپاس مهرش را سپاس

خدا جونم ممنونم که سختی هامون تموم شد و خوشی ها رو به ما کرد خدا جونم ممنونم که دختری مثل محیا رو بهم دادی و شکرت برای همه چی برای تمام لحظات حتی لحظه های سخت زندگیم که فرشته ای مهربون به نام محیا رو برام فرستادی تا مثل یک مادر مهربون کنارم باشه و غمخوارم بشه 

خدا جونم تو خیلی خوبی خیلی مهربون و دوست داشتنی هستی هر چند که دوست ندارم زندگیم و مرور کنم و حتی یک لحظه به عقب رجوع کنم 

اما وقتی خوب فکر میکنم میبینم تو خیلی هوام و داشتی و کنارم بودی

خداجونم منو ببخش اگه بی هوا از روی فشار سختی ها بهت حرف هایی رو زدم که نباید میزدم یا بهت گفتم خدااااا چرا حواست بهم نیس

اما حواست بهم بود خیلی زیاد هم بود بلاخره شرمنده تم خداجون و به خاطر محیا نه یک بار بلکه هزاران هزار بار باید شکرت کنم و بگم دوستت دارم خیلی زیاد

که دختری صبور و فهمیده و با شعور بهم عنایت کردی

منت سر منه بندت گذاشتی و یک میوه از باغ بهشتت برام فرستادی تا روز های سر زندگیم رو گرم کنه

دوست دارم خدا جونم خیلی زیاد به خاطر خودت و به خاطر زندگیم و به خاطر این میوه بهشتی که تو دامنم گذاشتی هزاران هزار با تو را سپاس سپاس سپاس

پسندها (7)

نظرات (3)


27 مهر 98 20:43
چه متن زیبایی نوشتید❤❤💙💙💙خدا دخترون رو حفظ کنه چه خوشمله دخترتون بزنم به تخته💙💗💙💗
sara
پاسخ
مرسی عزیزم 
خداوند تمام بچه ها ی دنیا رو برا مادر پدراشون حفظ کنه 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 آبان 98 23:28
ای جانم خدا گل دخترتون رو حفظ کنه🥰❤❤❤⚘⚘⚘
mahsamahsa
15 اسفند 98 18:58
خدا حفظش کنه محیا جان رو💙
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد