نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

محیا گلی

خوش اومدی عزیزم

1391/4/20 10:57
نویسنده : sara
803 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اولین کاری که کردم تمام پست هایی رو که خوندنشون عذابم میده رو پاک کردم.

دیروز جواب آزمایش خون رو گرفتم و تو ٤٠ روزه که به دل مامانت اومدی عاشقانه منتظرتم عزیزم

دیشب به بابا گفتم خیلی ذوق کرده بود میدونی چیه اصلا حرفاش با قلبش یکی نیست. داشت پر میاورد

داداش مهدی هم که مثل یه مادر مهربون دورم میگرده

دیروز گفت مامان میدونم تا آخر دنیا پیشمون هستی خیلی خوشحالم.

مامان چیزی رو قورت ندی یه وقتی هاااااااااااااااااااااااااا بچه خفه نشه خوب؟

میخوام بگم خدا جون خیلی ممنونم ازت امیدوارم قدرش رو بدونم

میدونستم بعد همه ی سختی ها آسونی ها میان

از خدا میخوام سالم باشی و البته صالح

دوست دارم ........................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سمانه(مامان محمدرهام)
20 تیر 91 10:55
سلام مبارکه عزیزدلم.

قبلا وبت رو خونده بودم ولی الان انقده خوشحال شدم که نگوووووووووووووو

ولی سعی کن بارداری آرومی داشته باشی که هم برای خودت وهم برای بچت خیلیییییییییی خوبه.سوره ناس هم به آدم آرمش میدی گلم.

مواظب خودت ویار تو دلیت باش.


مرسی عزیزم حتما میخونم
مامان عسل
20 تیر 91 10:55
چه جالب گفته این مهدی ببوسینش
مامان شدنتون مبااااااااااااااارک


مرسی
حتما
الهه
20 تیر 91 10:59
خيلي خوشحالم واستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


مرسی عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
20 تیر 91 11:01
عزیزم :مبارک باشه.امیدوارم باسلامتی به دنیا بیاد


متشکرم عزیزم
مامان عسل و آریا
20 تیر 91 11:19
مبارکه عزیزدلممممممممممممممم.بینهایت خوشحالم.
آسمونی ها
20 تیر 91 12:59
آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه عزیزم مبارک باشه! خیلی خوشحال شدم خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
جوجوهای ناز ما
20 تیر 91 13:33
سلام سارا جون.خوبی.خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم.مبارکه.مراقب خودت باش.آرامش خودت رو حفظ کن عزیزم.میبوسمت
نایسل
21 تیر 91 1:19
واییییییییییییییییییییییییی خوشگلم مبارکه به آرزوت رسیدی خیلی مراقب خودت باش غصه الکی نخوری ها واسش بده دوستتتت دارم عزیزممم واقعا خوشحال شدم برات
نایسل
21 تیر 91 1:22
دم عید دنیا میاد یادته عید 91 رو دوست نداشتیییی
امسال عید 92 ایشالا ایشاالا به همراه نی نی ات میری بهترین سال توزندگی ات میشه
دوستم مراقب خودت باش
سوپری شده سیم و کابل فروشی
شما مغازه باز نکردید خونتون کجاست؟


نه دیگه مغازه نداریم شوهرم رو ماشین کار میکنه

خونه فرح بخشه حالا خیلی میای؟
مامان احسان
21 تیر 91 8:58
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام واااااااااااااااااااااای خوشحالم خیلی خوشحالم عزییییییییییییییییییییزم مبارکه مامانی خیلی خیلی مراقب خودت باش میبوسمت
رومینا
21 تیر 91 10:27
مامان سارا بهت تبریک میگم خیلی خوشحالم از دوره بارداریت نهایت لذت رو ببر که بهترین دوره زندگی ادم هست .خیلی مراقب خودت باش نکنه حرص بخوری فقط و فقط به فکر کوچولوت باش.
نایسل
21 تیر 91 11:21
ایشالا هر ججا هستی خوب و خوش باشی تو بیا من تو بانکم
sara
21 تیر 91 11:22
kheyli barat khoshhalam mobarak bashe azizam
مامان بهی
21 تیر 91 13:49
خیلی خوشحال شدم سارا جونممممممم من همیشه میام وبلاگتو می خونم با ناراحتیات ناراحن میشم و با خوشحالیات خوشحال من لینکت کردم تو هم حتما بکن
مامان آرشیدا قند عسل
24 تیر 91 13:07
وای خیلی مبارک باشه امیدوارم صحیح و سالم بیاد تو بغلت خیلی مواظب خودت باش من اکثر اوقات بهت سر میزدم خیلی خوشحال شدم.سعی کن آرامش داشته باشی که نی نیمون هم بچه آرومی بشه به خودت برس.
مهسا
28 تیر 91 2:18
وای واقعا باورم نمیشههه. خیلی خوشحالم. ایشالا قدمش خوب باشه
مامان نفس طلایی
2 مرداد 91 1:41
وای عزیزم مبارک باشه خیلی خوشحال شدم
مامان کیان کوچولو
5 مرداد 91 0:39
سلام دوستم .. به سلامتی ایشالله .. من پست های قبلیرو خونده بودم ..امیدوارم که روزهای خوبی در انتظارت باشه ... قدم نی نی هم برات خوب باشه دوست داشتی به من هم سر بزن ..من که لینکت کردم عزیزم..
راحله(مامان هوراد)
25 مرداد 91 17:14
عزیزم خیلیییییییییییی مبارکههههههههه اگه بدونی چقدر خوشحال شدم.خداروشکر....ایشالا که سالم و صالح باشه و مایه افتخار شما و پدرش و داداش هاش بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد