نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

محیا گلی

نامه اي به تو....4

1390/12/11 17:46
نویسنده : sara
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسکم. امروز به طرز عجیبی دلم میخواست درمورد وجودت با بابایی حرف بزنم. اما با خودم گفتم. با این اوضاع و احوال چک و خرید خونه و بساط مغازه یه جورایی جور در نمیاد. میندازمش واسه یه وقت دیگه. چون نمیخوام بابا با خودش فکر کنه من به فکرش نیستم و همش دنبال خواسته های خودمم. نه عزیزم. من تو رو از وجود اون میخوام. پس بزار اونم آمادگی شو داشته باشه. دیروز یکی از آشنا ها خیلی بهم گیر داد که چرا باردار نمیشی، گفت میلاد که کوچیکه اونم با میلاد بزرگ میشه. وقتی بره مدرسه تو هم راحت میتونی با بچه بیرون بری یا به کارات برسی. اما اونجوری که میگی میلاد بره مدرسه بعد یکی دیگه. اونوقت دوسال از زندگیت عقب میافتی. میدونی مامانت چیکاره ی نه خوب نمیدونی. من یه کارگردان و نویسندم. و ارزوهای زیادی برای آینده دارم. میخوام فیلم سازی مو ادامه بدم. یا یه آتلیه ی عکس کودک بزنم یا آنونس تبلیغاتی باز کنم. حالا هر چی خدا بخواد. امروز با یه ناشر ی که کارهای تبلیغاتی انجام میداد صحبت کردم. تا برای انجام کار نویسندگیش استخدامم کنه. برام دعا کن گل من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نایسل
11 اسفند 90 17:51
ایشالا کارت درست شه


مرسي گلم كه اينجور صادقانه برام دعا كردي
نایسل
11 اسفند 90 17:52
با کاری که داری وساعت کاری زیادت با کار تو خونه وقت میکنی بنویسی؟ یا فیلم سازی کنی مادر هم بشی به نظر من زوده بزار روی روال بیفتی کارت زندگی بعد نی نی بیار
نایسل
11 اسفند 90 17:53
قربونت فقط یکم بیشتر فکر کن

فعلا كه تو فكرم اما تا ميلاد مدرسه نره نميتونم هيچ كاري بكنم. چون صبح ها ميارمش در مغازه. عباس هم تو فكره يه فروشندهي البته براي بعد عيد. اينجا بيكارم يه سره تو سايت ها ميچرخم ميخوام به جاي اين كار ها فقط بنويسم. اگه بدوني چند تا وبلاگ دارم كه همشون رو مينويسم من از نوشتن خسته نميشم چون عاشقشم

نایسل
11 اسفند 90 17:55
2تا بچه کار توی سوپر مارکت کارای خونه میخوای نویسنده هم باشی به نطر من اگه بچه بیاری به اون نمیتونی برسی اول برو به ارزوهات برس تا یه مادر شاد باشی و راضی بعد سر ففرصت که خودتو شوشوت از هم شناخت کامل داشتین نی نی بیار هم برای خودت خوبه هم نی نی
نایسل
11 اسفند 90 17:56
واسه این میگم که هنوز 5 ماهه منم 8 ماهه خونه خودمم اصلا حاملگیی خوبی نداشتم همش با شوشو دعوا داشتیم اونم امادگی نداشت برای همین نمیتونستم ارامش داشته باشم واین برای مادر خیلی مهمه
نایسل
11 اسفند 90 18:03
خب خیلی خوبه عزیزز دلم صبر کن
بزار شوهرت ازت بچه بخواد بهتره اون موقع خودشم بهت خیلی میرسه


يه چيز ديگه هم هست اگه بعد نخواد يا بگه بچه دست و پاگيره چي؟
نایسل
11 اسفند 90 18:03
بهم ادرس وبلاگتو بده بخونم دوس دارم نوشته هاتوبخونم


باشه گلم يكش sara-65.blagfa. com
يكي ديگرش http://www.ashpazonline.com/sarammm
يكيش هم ساستم هست كه فعلا بسته شده پلان آخر
نایسل
11 اسفند 90 18:05
ایشالا هر جا هستی خدا پشت و گناهت باشه به همه ارزوهات برسی عزیزز دلم بوس




نایسل
11 اسفند 90 18:12
نظر قبلی مو چاک کن گلم تایید نکن


باشه
نایسل
11 اسفند 90 18:16
گلم اهل کوذوم شهری؟
من نیشابوری ام توام هم؟



آره منم نيشابوريم جون يه دوست
نایسل
11 اسفند 90 18:21
آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی منم هممممم
نایسل
11 اسفند 90 18:22
چقدر خوببببببببببببببببببببببب
نایسل
11 اسفند 90 18:23
آتلیه کودک نزن خز شده میبینی که چقدر زیاد شده دیگه


حالا يه فكري براش برميدارم. آدرسم و ميام ميزارم تو وبت منكه يه سره در مغازم دوست داشتي بيا اينجا يه سر باشه؟
نایسل
11 اسفند 90 18:29
باشههههههههه خوشحال میشم
نسترن
11 اسفند 90 19:49
ازخدا میخوام هرچی دل پاکت میخواد و به صلاحت هست بهت بده.خوب وبلاگ تخصصی شعریا داستان هم داری؟


آره آدرش تو كامنت هاي همين پست هست

آسمونی ها
12 اسفند 90 13:42
عاشقتم سارا جونم
قربون اون قلب مهربون و پاکت برم من.
خیلی ماهی به خدا


مرسي عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد