نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

محیا گلی

تولخ، تولخ، تولخش مبارک

1397/4/11 23:18
نویسنده : sara
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم میوه ی شیرین زندگیم.

امروز تولخ داشتیم(تولد)

تو انیمیشن انگری بیرد پرنده های خشمگین پرنده قرمزی واسه تولد یه جوجه کیک میبره میگه تولخش مبارک محیا جونم میگه تولخ گرفتم همه دعوتن

دختر کوچولوی مامانش اینا امروز برای عروسک هاش تولد گرفته،

اسپیکر رو روشن کرده اهنگ گذاشته بعدش پنکه رو برده تو اتاقش روشن کرده عروسک هاشم دور تا دور چیده

وای قربونش برم کلی تدارک دیده بعد اومده دنبال مامانش که بیا تولخ داریم

امروز منم گفتم چشم عزیز دلم،اخه سیر خوابیده بودم. شماکه نمیخوابی جوجه طلایی من ظهرا

 سرش و از لای در بیرون آورده مامان جونی کادو یادت نره 

بعدش اومده میگه نمیخواد کادوها رو اماده کردم خودتون تشریف بیارید. 

بعله عزیز دلم امروز اومدیم تولد عروسک هات یا چهار قلو ها

میگه مامانی من چهار قلو دارم اسم هاشون هم اینه مبینا ملینا و رضاقلی و امیر صدرا 

الاهی مامان زنده باشه این قل قل هات و ببینه عزیز دلم.

لگو هاش و طرح کیک تولد درست کرده مداد رنگی هارو هم روش گذاشته به عنوان کیکی تولد. 

کادوهاشم لای روسری های مامان اسباب بازی هاش و توپ هاش و پیچیده بعد شروع کرده به شعر خوندن

پیچ پیچی رو بازش کنم منم میگم بازش کن توش خالیه بازش کنم بازش کن.

بعد میگه از طرف مامان بزرگ خخخخخ

از طرف خودش هم گفت هدیه مامان جونی شون برای چهار قلو ها هر کدوم یه کادو 

بلاخره امروز تولد با دخملی خیلی خوش گذشت البته شانسش گرفته بود بابا بزرگ خواب بود وگرنه با اون همه سرو صدا نمیشد تولخ بگیریم

الاهی قربون اون دل بزرگت بشم که اول از همه از کیک تولدت برای بابا بزرگ جدا میکنی اوخ اوخ این کارات باعث نشه بخورمت جیگر مامان

به من که خیلی خوش گذشت فدات بشم.

الاهی خداوند به مامان حوصله بیشتر بده که بتونه باهات بازی کنه.

بعضی وقتا میزنم تو برجکت میگم برو انقدر سر به سرم نزار تو هم با مهربونی میگی مامان فقط یه دقیقه بیا بعد برو

پسندها (12)

نظرات (3)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 تیر 97 0:27
اخی جانم  نازیییی
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
12 تیر 97 2:24
رضا قلیخنده
sara
پاسخ
اسم برادر پدر بزرگشه
mahsamahsa
12 تیر 97 12:41
چه تولخ برنامه ريزي شده اي واقعا كه آفرينبغل
sara
پاسخ
ملسی خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد