نازگل ماماننازگل مامان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

محیا گلی

حرف های خودمانی 1

1397/3/29 19:07
نویسنده : sara
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم یه سری حرف های خودمونی هست که میخوام تو وبلاگت ثبت کنم.

خیلی زود بزرگ شدی حرف هات و خیلی دقیق و بدون اشتباه میزدی به قول زهرا خانم مامان شمیم و شیدا که میگه، محیا چون رفتارش بزرگ گونه است همه فکر میکنن ادم بزرگه . برا همین توقع های بالا ازش دارن، یه جورایی راست میگه، خیلی کم تو کارهات اشتباه میکنی. حرف های دور و بری هات زود حفظ میکنی، و کارهای بزرگونه انجام میدی. خیلی زود مستقل شدی غذاتو که خودت میخوردی از همون 8ماهگی که قاشق دستت گرفتی خودت و سیر میکردی و من هیچ وقت برای غذا خوردن دنبالت ندویدم که بیا بخور یا بیا بشین،

دعوا هم من یادم نمیاد که با بچه ها کرده باشی، مگه اینکه بچه ها زده باشند. خوب شما هم خوب از خجالت شون در میومدی. 

بقیه اش در نامه های بعدی

پسندها (10)

نظرات (3)

مامانمامان
29 خرداد 97 19:13
چه گل دختری.عاقبت بخیرباشه
sara
پاسخ
ممنونم عزیز دلم خدا بچه های شما رو هم حفظ کنه
مامان صدرامامان صدرا
30 خرداد 97 0:15
عزززرزیزززز دلم بغل ماشالله خدا حفظش کنه❤
sara
پاسخ
خدا وند پسر شما رو هم حفظ کنه در پناه خودش
مامان نفیسهمامان نفیسه
30 خرداد 97 8:06
چ دخملی تشویق ماشالا زنده باشه بوس
sara
پاسخ
ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا گلی می باشد